Klachtenprocedure
Lees hieronder de klachtenprocedure van B&V Bedrijfshulpverlening B.V.
- Klachten over de verrichte dienstverlening dienen door de opdrachtgever binnen 8 dagen na ontdekking, doch uiterlijk binnen 14 dagen na voltooiing van de betreffende dienstverlening schriftelijk te worden gemeld aan B&V Bedrijfshulpverlening. De ingebrekestelling dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming te bevatten, zodat B&V Bedrijfshulpverlening in staat is adequaat te reageren.
- Indien een klacht gegrond is, zal B&V Bedrijfshulpverlening de dienstverlening alsnog verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de opdrachtgever aantoonbaar zinloos is. Dit laatste dient door de opdrachtgever schriftelijk kenbaar te worden gemaakt.
- Indien het alsnog verrichten van de overeengekomen dienstverlening niet meer mogelijk of zinvol is, zal B&V Bedrijfshulpverlening slechts aansprakelijk zijn binnen de grenzen van artikel 10 van de Algemene Voorwaarden.
- Mocht de opdrachtgever een klacht hebben met betrekking tot de dienstverlening van B&V Bedrijfshulpverlening, dan kan deze een klacht indienen ter attentie van de KAM coördinator. Klachten kunnen worden ingediend via e-mail naar info@partnersinveiligheid.nl
- B&V Bedrijfshulpverlening zal binnen 5 werkdagen reageren op een ingediende klacht.
- Beroep tegen beslissingen met betrekking tot klachten kan worden aangetekend volgens de vastgestelde procedure vermeld in punt 21 van de algemene voorwaarden
- Alle ontvangen klachten worden geregistreerd in het kwaliteitssysteem van B&V Bedrijfshulpverlening, onder de klantinformatie.
Contact
B&V Bedrijfshulpverlening B.V.
T.A.V. KAM coördinator
info@partnersinveiligheid.nl